Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    ik ben net nieuw

    sonic
    sonic
    Ontdekker


    Aantal berichten : 14
    Registratiedatum : 03-06-10
    Leeftijd : 22
    Woonplaats : Den haag

    ik ben net nieuw Empty ik ben net nieuw

    Bericht van sonic 03.06.10 20:16

    ik ben ook nieuw key ik wil iedereen dol graag ontmoeten ik ben echt nieuw cherrydreams leuk om jou weer te zien ik was het sonic1199 ik had jou echt gemist en kunje dit voor me uotleggen: hoe kunje bij je zelf een afbeelding zetten? j9ij heb toch zoon foto van zoon meisje eb foto van anubis zodat iedereen kan zien kunnen jullie het voor me uitleggen hoe je dat doet ik wil het dol graag weten en leuke smylis zijn hier wie wil mij dol graag mij ontmoeten? niemand kent me nog 😢 Jammer ik wil knuffelbeer11 ik wil key ontmoeten en cherrydreams iedereen die lief naar mij zou doen ik wil heel Graag liefe vrienden kan je hier ook speletjes spelen? oja dat kan bij speletjes cool en willen jullie mij wel pntmoeten assjeblief ik heb nog geen vrienden ik ben net nieuwe collete wil ik ook ontmoeten hopelijk zou iedereen mij aardig vinden ik vraag het aan jullie hoe kun je je een eigen forum maken? kunnen jullie dat naar me heel goed uitleggen anders snap ik het niet
    dus okey ❤ grapig en hele leuke smylis en zeker hou ik van beweegende smylies en mooie en grapige en ook schatige ik heet hier sonic willen jullie wel met mij kletsen? dan ben ik wel blij Blij wie wil mij ontmoeten mag dat nu zeggen :flower: :flower: :flower: :queen: :queen: ⭐ leuke smylis te gek!!!!!!!! :king: en houden jullie van sporten? mijn favoriete sport is rennen en schaatsen dat is toch leuk? wat is jullie favoriete sport? kom op zeg maar ik wil het heel graag weten ik hou veel van sporten is echt lol :lol!: en cool heb je te minste wat te doen maar computeren op daily talk is veel leuker eigelijk allebei en dit is echt leuk joh willejn jullie graag met me kletsen willen jullie met mij vrienden worden willen jullie mij heel graag ontmoeten? en het is lekker zomer dus cool kan ik ijsjes eten lekker smullen van een ijs en lekker warm weer lekker buiten spellen weetje mijn verjaardag is op 21 juni dus ik ben bijna jarig Yippie ⭐ :cheers: eindelijk ik ben dan erg blij Yeah en houden jullie ook van lezen? ik wel is echt leuk joh om een boek te lezen als het daN WEL EEN LEUK BOEK IS oeps ik drukte perongeluk op caps lock dat wou ik niet doen[quote]ik ben net nieuw Sonic and amy [b] wie met me vrienden zijn en naar me uitleggen ik ben hier net nieuw ik weet alleen waar forum is meer niet[justify]ik ben net nieuw Sonic and shadow[center]
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    ik ben net nieuw Empty Re: ik ben net nieuw

    Bericht van maxime 04.06.10 5:58

    hoi sonic

    leuk dat je hier bent.
    ik ben het sluipwegwijzer.
    hier is alleen een forum.
    hier is geen site zoals winx sorry.
    hier kan je ook geen vriendn tevoegen.
    dit forum is om lekker te kletsen.
    hoe oud ben je?
    dan kan ik je bij de verjaardagskalender zetten;
    ik hoop niet dat ik je teleuresteld heb;
    ik hoop dat je nog vaak zult komen en dat je nog veel zult posten.

    groetjes van sluipwegwijzer maar gelieve me hier maxime te noemen

    ps welkom


    Laatst aangepast door apelll op 15.06.11 14:32; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : het bericht nog eens aangepast)
    sonic
    sonic
    Ontdekker


    Aantal berichten : 14
    Registratiedatum : 03-06-10
    Leeftijd : 22
    Woonplaats : Den haag

    ik ben net nieuw Empty Re: ik ben net nieuw

    Bericht van sonic 12.06.11 20:54

    Dit topic is Zo oud Ja ik Ben niet teleurgestelt
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    ik ben net nieuw Empty Re: ik ben net nieuw

    Bericht van maxime 13.06.11 12:02

    oke gelukkig

    Gesponsorde inhoud


    ik ben net nieuw Empty Re: ik ben net nieuw

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu 28.03.24 11:43