De Hongerspelen

Deel
    Lyria
    Ontdekker

Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 26-05-11

De Hongerspelen

Bericht van Lyria op 18.04.12 20:56

Ik vind het echt een leuk boek! Wat vinden jullie ervan? ??? En wie vind je leuker, Gale of Peeta? Zelf vind ik Peeta leuker. ^^

Ik wil ook de film zien!

Amytjeuh
    Minister

Aantal berichten : 1084
    Registratiedatum : 12-04-12
    Leeftijd : 23

Re: De Hongerspelen

Bericht van Amytjeuh op 18.05.12 17:59

De hongerspeleeeeen!!!! Echt die boeken slorpen mij helemaal op! Ik zou er wel eeuwig in kunnen lezen en ik kan niet wachten tot catching fire uitkomt!! Ik ben nu het 3e boek, spotgaai, aan het lezen. Ik vind nog steeds dat ze voor Peeta moet kiezen, maar mijn zus heeft iets tegen Gale, en momenteel snap ik nog niet waarom. Maar ze zegt dat ik daarvoor moet wachten tot ze naar district 2 gaan...
    Ik vind Haymich echt een zak. ik vond hem in het begin nog wel best een interesant figuur, maar nu is hij een zak. En ik vind t kei erg van Cinna en van Damien en dat uber schattige voorbereidingsteam en die arme Peeta... (K zit nu in het stuk bij de tweede keer dat ze Peeta ziet in spotgaai. als je t boek gelezen hebt weet je wel wat er is gebeurt. Maar ik wil nog nietw verklappen he...) ;)

Ontdekker

Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 14-05-10

Bericht van Mintje op 19.05.12 16:19

ik heb ze jammer genoeg niet gelezen
    ik heb de film gezien en heb er een poster van gekocht
    de boeken lijken me wel veeeeel beter
    maar heb de poster en de film nog tof gevonden omdat josh , de jongen die peeta speelt 1 van ijn favorite acteurs is die heel erg hot Blozen is ;P
    maar ik wil geen wannabe zijn
    die de boeken leest na de film te gezien hebben, dat vind ik dom
    omdat veel mensen fan worden van de boeken na de film te zien
    en ik vind dat niet echt goed in mijn ogen ;)
    Amytjeuh
    Minister

Aantal berichten : 1084
    Registratiedatum : 12-04-12

Bericht van Amytjeuh op 24.05.12 20:32

Mijn zus had de boeken al gelezen, of toch een deel, voor de film uit was, en ik wou ze toen ook al lezen, maar had toen niet zo veel tijd. De film kwam gewoon sneller dan ik kon lezen... ;) Ma k wil, nu da k de boeken uit heb, toch nog de film eens zien, want k denk dat je de film dan met andere ogen bekijkt. Ik vind de boeken echt een aanrader. Het maakt niet uit of ze nu verfilmt zijn of niet, ze blijven even goed!

Gast
    Gast

Bericht van Gast op 01.07.12 15:01

Hunger Games!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zalige boeken, films! Zo goed geschreven, en daarbij is het totaal nieuw, zonder dingen uit andere boeken te pikken
    Merel
    Burgemeester

Aantal berichten : 511
    Registratiedatum : 16-08-10
    Leeftijd : 19

Bericht van Merel op 18.09.13 21:56

Echt supergoede boeken! Ik heb ze alle drie erg snel uitgelezen, zonder vaak te stoppen. Het verhaal slorpt je echt volledig op en je voelt echt heel sterk met de personages mee. Mijn favoriete personage is en blijft Katniss Everdeen. De film had ik eerst gezien en daar was ik niet zo'n fan van haar, maar door de boeken te lezen, ben je veel sneller mee en weet je hoe ze denkt en voelt. En gewoon door Katniss te zien evolueren doorheen de drie boeken, ben ik gewoon fan van haar geworden. She's a girl with fire!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu 21.09.18 0:25