Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Doctor Who

    Safrijn
    Safrijn
    Ontdekker


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 20-07-12

    Doctor Who Empty Doctor Who

    Bericht van Safrijn 21.07.12 15:51

    Heeft er hier IEMAND ooit van het beste TV-programma in de wereld gehoord? Het heet Doctor Who en je kunt het zien op de... TV... Op BBC en SyFy channel. Maar weer iemand wel wat het is? Als je het niet weet, dan... SHAME ON YOU! D<
    Merel
    Merel
    Burgemeester


    Aantal berichten : 511
    Registratiedatum : 16-08-10
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Nijmegen

    Doctor Who Empty Re: Doctor Who

    Bericht van Merel 27.03.13 18:54

    Al vaak van Doctor Who gehoord, maar nog nooit gezien. Dat komt omdat ik maar 3 zenders heb thuis (één, canvas en ketnet). Op ketnet bestaat er wel het programma The Sarah Jane Adventures en daar spreken ze wel af en toe over 'The Docter' door opzoekingswerk op internet weet ik dat Sarah Jane Smith uit die serie precies dezelfde is als in Doctor Who.
    En aangezien ik Sarah Jane Adventures ongelooflijk leuk vind, zal ik Doctor Who waarschijnlijk ook goed vinden, mocht ik ooit de kans zien om het te bekijken natuurlijk.
    MissEmma
    MissEmma
    Ontdekker


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 25-06-14
    Leeftijd : 28

    Doctor Who Empty Re: Doctor Who

    Bericht van MissEmma 26.06.14 18:14

    ik ben een doctor who fan!
    men favoriete is de 9ede doctor met david tennant=D
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Doctor Who Empty Re: Doctor Who

    Bericht van maxime 10.07.14 8:51

    Safrijn schreef:Heeft er hier IEMAND ooit van het beste TV-programma in de wereld gehoord? Het heet Doctor Who en je kunt het zien op de... TV... Op BBC en SyFy channel. Maar weer iemand wel wat het is? Als je het niet weet, dan... SHAME ON YOU! D<

    ja ik weet niet wat het is? wat is het

    Gesponsorde inhoud


    Doctor Who Empty Re: Doctor Who

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu 28.03.24 12:00