Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Justin
    Justin
    Ontdekker


    Aantal berichten : 52
    Registratiedatum : 05-12-13
    Woonplaats : yeah...

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van Justin 14.12.13 12:09

    Hey Gast, dit is een van mijm eerste gedichtjes die ik maakte. Let op hier komt hij, de enterknop doet het niet dus hij komt nu meteen: The rain is falling down and down. My heart just broke in two. Depression is taking my life, and there is nothing I can do. I can feel the fear, it's in my eyes. I'm falling to the ground. But outside the light shines bright, all I need is to be found. I hate my frends, I love the enemy. Cause they are even worse as me. And I'm asking myself 'What am I doing here?'. Cause there is nothing I can be. And, yes, I'm still living. Just because I can't, jump out of a window. Into my wonderland...
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van maxime 14.12.13 13:24

    ik kan helaas geen engels sorry
    zou je het willen vertalen voor mij?
    Justin
    Justin
    Ontdekker


    Aantal berichten : 52
    Registratiedatum : 05-12-13
    Woonplaats : yeah...

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van Justin 14.12.13 14:04

    tuurlijk, maaar dan rijmt t niet meer. : de regen valt neer en neer. Mijn hart brak net in tweeen. Depressie neemt mijn leven. En er is niets wat ik kan doen. Ik kan de angst voelen, het is in mijn ogen. Ik val naar de grond. Maar buiten schijnt het licht fel. Alles wat ik nodig heb is gevonden worden. Ik haat mijn vrienden en houdt van de vijand. Omdat zij even erg zijn als ik. En ik vraag mezelf 'wat doe ik hier?' want er is niets wat ik kan zijn. En, ja, ik leef nog steeds. Alleen omdat ik niet. Uit een raam kan springen, in mijn wonderland.
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van maxime 14.12.13 14:55

    echt heel mooi !!!!!
    Justin
    Justin
    Ontdekker


    Aantal berichten : 52
    Registratiedatum : 05-12-13
    Woonplaats : yeah...

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van Justin 14.12.13 15:03

    dankje! Ik zal een nederlandse proberen, maar die worden niet zo mooi hoor. Okay dan let op: Zacht valt de sneeuw neer. Het kleurt de daken wit. Het zijn dezelfde daken, waar normaal die oranje kat zit. Overal slepen mensen met kerstbomen. Of kopen viersiering in de stad. Langzaam kleurt de straat groen en rood. Vele kleine lichtje verlichten zacht het pad. De kerstsfeer hangt in de huizen. En echt iedereen is blij. Niemand wordt vergeten, nee, iedereen hoort erbij. Zacht klinken de kerstliedjes in de kamer. De geur van gebraden kip vult het huis. Later komt de ijstaart, maar eerst staat het diner op het fornuis. Ja, dat is het kerstmis, waar iedereen van houd. Het kerst van jou en mij, het kerst van jong en oud.
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van maxime 14.12.13 15:22

    ik vind ze juist wel heel mooi in het nederlands
    Justin
    Justin
    Ontdekker


    Aantal berichten : 52
    Registratiedatum : 05-12-13
    Woonplaats : yeah...

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van Justin 15.12.13 7:51

    ooh thnx x) dat enkele lichtje, dat schittert in de nacht. Die ene ster, die ene ster schijnt zacht. Het is jouw hoop, van wat over is. En jij zoekt hem, als een kleine hagedis. Maar ze jagen erop. Ze doorboren hem in twee. En er verschijnt een diepe diepe zee. Waarin je verdrinkt. Waarin je steeds verder zinkt. En het wordt donker. Donker voor je ogen. Het is de vrede waar je op had gewacht. En toch voelt het nu als een klacht. De haat drijft de goedheid wordt verdrukt. Totdat er iemand aan je kleding rukt. Je haat hem en wilt hem killen. Tot je merkt dat je bloed bent aan het verspillen. MAAR DAN IS HET AL TE LAAT...
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van maxime 15.12.13 8:23

    Graag gedaan

    Dit vind ik een mooi maar ook een zielig gedicht want als ik het goed heb sterft er iemand in dit gedicht.
    Justin
    Justin
    Ontdekker


    Aantal berichten : 52
    Registratiedatum : 05-12-13
    Woonplaats : yeah...

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van Justin 15.12.13 12:22

    ja, dat heb je goed gezien. Het gaat over een persoon, dat gepest wordt en dan krijgt hij/zij een woede-aanval en valt de gene aan die hem/haar juist wil helpen.

    deze maakte ik ooit in mijn frans-schrift:

    Homework is letting you hate you life,
    and the teachers just don't stop.
    It's eating up your free-time,
    My brain is full and now it says 'Plop'.
    But I have to finish it before tomorrow,
    Or the teachers will be angry and I'll be filled with sorrow.
    But I just hate it,
    I wanna cry.
    Cause one day this homework,
    will letting me die.



    google vertalen: 
    Huiswerk laat je het leven haten,
    en de leraren stoppen gewoon niet .
    Het eet je vrije tijd,
    Mijn brein is vol en nu zegt het 'Plop'.
    Maar ik moet het afmaken vóór morgen,
    Of de leraren worden boos en ik zal worden gevuld met verdriet.
    Maar ik haat het gewoon,
    Ik wil huilen.
    Want op een dag zal dit huiswerk
    me te laten sterven.
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van maxime 15.12.13 12:48

    maar ik dacht dat dat vorige gedicht ging over iemand die dood ging door te vrerdrinken?
    Sorry ik snap het niet.

    dit is ook een mooi gedicht
    Justin
    Justin
    Ontdekker


    Aantal berichten : 52
    Registratiedatum : 05-12-13
    Woonplaats : yeah...

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van Justin 09.02.14 12:22

    thnx^^
    »LearningToFly«:
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van maxime 09.02.14 13:32

    heel mooi en ook zielig

    Gesponsorde inhoud


    A Rainbow from my teardrups and the sun outside.. Empty Re: A Rainbow from my teardrups and the sun outside..

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu 19.04.24 8:22