Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
LolaStar
Նคძע Ɠяα¢eαgα
maxime
Simi1199
8 plaatsers

    Hoi!

    Նคძע Ɠяα¢eαgα
    Նคძע Ɠяα¢eαgα
    Ontdekker


    Aantal berichten : 39
    Registratiedatum : 14-05-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Somewhere over the rainbow :'-D

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Նคძע Ɠяα¢eαgα 11.02.11 0:24

    @Maxime & Simi: Excuseer m'n taalgebruik :oops:, maar er zijn gewoon dingen waar een Gaga niet tegen kan :roll:
    @Simi: Het spijt me dat ik je voorstel topic heb verprutst :oops:
    @Maxime: Dit heeft echt niks met jou te maken, en jou vind ik ook super en je forum is ook top ❤ ....alleen verzijkt die **** het gewoon totaal :roll:
    avatar
    LolaStar
    Ontdekker


    Aantal berichten : 25
    Registratiedatum : 31-01-11
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Overijssel

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van LolaStar 11.02.11 7:21

    Ehh... Ok.. Dit had ik dus niet verwacht... :arrow:
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van maxime 11.02.11 13:58

    lola wat verwachtte je niet?
    avatar
    LolaStar
    Ontdekker


    Aantal berichten : 25
    Registratiedatum : 31-01-11
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Overijssel

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van LolaStar 11.02.11 15:28

    Maxime schreef:lola wat verwachtte je niet?

    Dat Gaga dit zou zeggen
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van maxime 11.02.11 15:31

    wat verwachtte je precies niet wat ze ging zeggen?
    Simi1199
    Simi1199
    Dorpsbewoner


    Aantal berichten : 226
    Registratiedatum : 09-02-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Nederland

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Simi1199 11.02.11 15:41

    Նคძע Ɠяα¢eαgα schreef:Ik bied nu even snel m'n excuses aan Maxime aan...
    Het spijt me écht ontzettend dat als je dit leest :oops: ...

    @Vlaslink: Wtf jij bitch, neem een leven, een psychiater en donder even lekker op zeg. Ik deed de hele tijd m'n f*cking best jou met goede argumenten te overtuigen,
    maar jij bent gewoon niet voor rede vatbaar en zit daar wat te brabbelen over orde. Ik heb nog nooit iemand met zo'n bekrompen visie gezien!!
    Ik zei de dingen tot nu toe aardig, maar jij gaf echt alleen maar bitchy antwoorden en niet alleen tegen mij, maar tegen iedereen op dit forum
    Weet je wat jij moet leren? Om aardig te doen tegen mensen, ik heb nog geen enkel commentaar van jou gelezen waar je wat aardigs of positiefs over iemand/iets zegt...

    Jij bent niet eens een mod dus bewaar je gezijk voor iemand die je wel mag (als er überhaupt zo iemand bestaat :roll: )

    Wat mij betreft mag je dood neer vallen, ik ben hier weg en terug hoef ik ook niet, zolang ik jou smoel hier zie,
    want als ik ergens ziek van word, zijn het wel mensen die zoals jij zijn, die denken dat ze iedereen de les kunnen lezen, van die mierenneukers.
    Nog veel plezier met je leven.......niet dat ik denk dat je dat hebt ofzo, maar ik dacht, laat ik maar eens beleeft zijn ;)

    Hopelijk tot nooit meer ziens ;)
    Gaga




    Sorry dat ik dit ook zeg en Maxime je forum is echt top hoor leuke forum en tegen jou zeg ik niets want je hebt niets verkeerds gedaan! Blij

    Maar die Sirhena doet alsof ze hier een mod of een beheerder is! nou dat is mooi niet zo! Voor een beetje quoten kan toch niks kwaad? En een forum is nooit zo streng als hier en zo ja?? Dan zoek je het maar lekker zelf uit! want ik hou niet van zulke onnodige,strenge Forums! En Sirhena verpest Maxime's forum door die stomme gekakel van d'r! Dit is toch géén manier van respect? ik ben hier nieuw en moet je eens zien Bah! Ik vind het zielig voor Maxime dat er daardoor leden weg gaan! En hoe komt dat denk je? ALLEMAAL DOOR DIE STRENGE,STOMME,DOMME,ONNODIGE REGELS! Het kan heus wel vriendelijker hoor! Denk maar niet dat ik bang voor je wordt! Je bent gewoon 1 grote BEMOEIAL je hoeft je helemaal niet door te tetteren ! laat dit aan de Mods en Beheerders over! en wat maakt het uit als wij winx leuk vinden? Misscchien vind ik jou lievelings progamma wel stom! Dus kom niet praten! En trouwens wat maakt mij nou weer uit wat jij van iets vindt? Nou dat boeit mij voor géén meter! Dus Doe normaal en Heb respect! Je hebt gewoon pech gehad ! Want ik blijf hier voor Maxime! Dus ik zou zeggen Hou Je KOP eens Dicht! En als je me zo nog 1 keer aan spreekt dan zul je het zien....
    Deze Forum is niet van mij niet van jou niet van gaga maar van MAXIME! Dus pas jij maar op je woorden! Iedereen kan fouten maken,en van fouten leer je! Als je dat niet weet dan DONDER je maar LEKKER op! Alsof jij nooit fouten maak Pffff......Gewoon te BELAGELIJK! :roll: Je maakt gewoon misbruik En dat accepteert niemand! Iedereen is even! Dus wat maakt het uit als wij even over winx praten? of iets anders? En deze regels zijn niet bij ALLE forums zo ja Voor jullie? Dan ZIJN JULLIE HARTSTIKKE BLIND! Dus sotermieter lekker op! Ik ga Quoten ik ga over andere onderwerpen praten en Wat wil je dan doen??!!!! Ik hou toch alleen op als de mods en Maxime dat zegt! Dus Bemoei je er niet mee Domme BEMOEIAL!
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van maxime 11.02.11 15:44

    oke dankje

    goedzo simi dat is oe je moet quoten
    Simi1199
    Simi1199
    Dorpsbewoner


    Aantal berichten : 226
    Registratiedatum : 09-02-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Nederland

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Simi1199 11.02.11 15:52

    Graag gedaan!
    avatar
    Gast
    Gast


    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Gast 11.02.11 16:02

    Hmm
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van maxime 11.02.11 16:03

    niet spammen amber
    avatar
    LolaStar
    Ontdekker


    Aantal berichten : 25
    Registratiedatum : 31-01-11
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Overijssel

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van LolaStar 11.02.11 16:08

    Ok luister!!

    Wat moet dat hier?????????????? Mag ik niet eens FATSOENLIJK Posten en Quoten! Wat is er met jou leeghoofd? Denk jij wel eens sociaal? Forums zijn voor Chat en Post en dus ook voor DUBBELPOSTEN! Ik sluit me aan Bij Sluip en Gaga en Simi en Geen VLASLINK Dit is onaceptabel! Dat jij zo over mensen kan denken jij hebt dus een zwart hart en hersenen die op een oen lijken! Ongeloofelijk zo´n mens moet naar Een dictatorschool dit hoort niet in het Emotionele Gevoel thuis! Heb jij soms twee wenssterren en je heb gewenst dat je geen emotie meer had? Lijkt van wel! Wegwezen jij! Ik wil jou dictatorshoofd niet zien! NOOIT MEER!
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van maxime 11.02.11 16:10

    sirhena heeft gelijk lola.
    je moet anders eens kijken bij harry potter sites daar zijn ook dezelfde regels
    avatar
    LolaStar
    Ontdekker


    Aantal berichten : 25
    Registratiedatum : 31-01-11
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Overijssel

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van LolaStar 11.02.11 16:12

    Maxime schreef:sirhena heeft gelijk lola.
    je moet anders eens kijken bij harry potter sites daar zijn ook dezelfde regels

    Mijn excuses dat ik zo doe maar ik begin het al totaan me hoofd te krijgen!
    Simi1199
    Simi1199
    Dorpsbewoner


    Aantal berichten : 226
    Registratiedatum : 09-02-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Nederland

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Simi1199 11.02.11 16:15

    Sorry Maxime maar wij zijn nieuw en dit is ons welkom? Pff...dacht het niet! Ik ben gewoon Razend! Ze bedoeld het NIET goed! Want tegen jou gaat ze natuurlijk slijmen omdat jij een Beheerder bent wij niet
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van maxime 11.02.11 16:17

    nee hoor en mischien maak ik haar moderator ik ga het bekijken
    je vat het denk ik verkeerd op
    lola ik hoop dat je deze site leuk blijft vinden ik wil jullie niet kwijt door dit
    Simi1199
    Simi1199
    Dorpsbewoner


    Aantal berichten : 226
    Registratiedatum : 09-02-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Nederland

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Simi1199 11.02.11 16:18

    ik wil niet grof ook niet vervelend of gemeen tegen je doen maar door haar vindt ik het niet meer leuk!
    avatar
    LolaStar
    Ontdekker


    Aantal berichten : 25
    Registratiedatum : 31-01-11
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Overijssel

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van LolaStar 11.02.11 16:19

    Maxime schreef:nee hoor en mischien maak ik haar moderator ik ga het bekijken
    je vat het denk ik verkeerd op
    lola ik hoop dat je deze site leuk blijft vinden ik wil jullie niet kwijt door dit

    Ik vind het wel leuk hoor maar ik ga niet posten zolang die vlaslink online is
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van maxime 11.02.11 16:22

    lola ik hoop dat er nog veel leden komen.
    maar simi en lola praat het vanavond met sirhena uit en houdt jullie aan de regels (de regels kan je vinden bij regels en mededelingen) en dan zal dit niet meer gebeuren snap je?
    wees blij dat elk forum anders is anders zou het pas echt saai zijn
    Simi1199
    Simi1199
    Dorpsbewoner


    Aantal berichten : 226
    Registratiedatum : 09-02-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Nederland

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Simi1199 11.02.11 16:24

    waarom zou ik? als ik niet aan mijn regels houd en zij niet aan de RESPECT REGELS dan waarom zou ik??? ik praa never ever met haar uit!
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van maxime 11.02.11 16:26

    mischien kan je met haar praten als je rustiger bent?
    Simi1199
    Simi1199
    Dorpsbewoner


    Aantal berichten : 226
    Registratiedatum : 09-02-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Nederland

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Simi1199 11.02.11 16:31

    Nee
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van maxime 11.02.11 16:38

    zal ik het doen?
    Merel
    Merel
    Burgemeester


    Aantal berichten : 511
    Registratiedatum : 16-08-10
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nijmegen

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Merel 11.02.11 22:31

    sorry hoor, jullie bazelen maar dat ik me niet aan de respect regels hou, maar wat doen jullie dan?
    Jullie hebben toch ook respect naar maxime en niet naar mij... 'de pot verwijt de ketel, dat hij zwart ziet' een gezegde die hier prima tot zijn recht komt.

    Ik ben mss wat grof geweest naar jullie toe, maar jullie ook naar mij, dus ga niet alle schuld op mij gaan afschuiven, terwijl je net zo schuldig bent.
    Als je zegt dat ik niet voor rede vatbaar ben, zijn jullie dat ook niet. Je bent pas voor rede vatbaar als je het probeert uit te praten, maar dat wordt hier resoluut geweigerd.
    Ik wil wel praten, maar dit lukt niet als de andere kant zijn fouten niet wil toegeven.
    Ik ben wel bereid om toegevingen te doen, maar dat enkel als ik een vorm van begrip terugkrijg...

    Mijn woordkeuze is niet altijd ideaal, dat is mijn beperking, maar meestal bedoel ik het wel goed...
    avatar
    LolaStar
    Ontdekker


    Aantal berichten : 25
    Registratiedatum : 31-01-11
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Overijssel

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van LolaStar 12.02.11 7:27

    Sirhena Vlaslink schreef:sorry hoor, jullie bazelen maar dat ik me niet aan de respect regels hou, maar wat doen jullie dan?
    Jullie hebben toch ook respect naar maxime en niet naar mij... 'de pot verwijt de ketel, dat hij zwart ziet' een gezegde die hier prima tot zijn recht komt.

    Ik ben mss wat grof geweest naar jullie toe, maar jullie ook naar mij, dus ga niet alle schuld op mij gaan afschuiven, terwijl je net zo schuldig bent.
    Als je zegt dat ik niet voor rede vatbaar ben, zijn jullie dat ook niet. Je bent pas voor rede vatbaar als je het probeert uit te praten, maar dat wordt hier resoluut geweigerd.
    Ik wil wel praten, maar dit lukt niet als de andere kant zijn fouten niet wil toegeven.
    Ik ben wel bereid om toegevingen te doen, maar dat enkel als ik een vorm van begrip terugkrijg...

    Mijn woordkeuze is niet altijd ideaal, dat is mijn beperking, maar meestal bedoel ik het wel goed...

    Ach meid zeg dat dan gewoon! Blij Als jij niet had gezegt dat jij wat jij schrijft niet gemeen bedoeld dan had ik nooit zo'n brutaal geeageerd mijn excuses hiervoor^^ :pale:
    Simi1199
    Simi1199
    Dorpsbewoner


    Aantal berichten : 226
    Registratiedatum : 09-02-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Nederland

    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Simi1199 12.02.11 7:31

    je bent gewoon aan het opscheppen over je zelf! :roll:
    Jij begon ermee ik ben hier nieuw,en kan fouten maken! En dat mogen jullie wel zeggen,maar graag op en beleefd manier! Jij kwam aan met dit mag niet dat mag niet.En Forum is om te chatten en Quoten. en niet om er alleen lid van te worden! Maar goed wist je dat er ook met te strenge regels ook 1 GROTE ROTZOOI kan komen????Nou dat is het hier!

    Gesponsorde inhoud


    Hoi! - Pagina 3 Empty Re: Hoi!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu 17.05.24 6:07