Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Riku
Simi1199
maxime
loesie2
8 plaatsers

    muziek

    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    muziek - Pagina 3 Empty Re: muziek

    Bericht van maxime 27.08.12 17:49

    oke klinkt leuk
    Riku
    Riku
    Moderator


    Aantal berichten : 452
    Registratiedatum : 05-11-09
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Jigoku

    muziek - Pagina 3 Empty Re: muziek

    Bericht van Riku 28.08.12 14:05

    @Eenhoorn: welke artiesten luister je naar?
    eenhoorn13
    eenhoorn13
    Ontdekker


    Aantal berichten : 7
    Registratiedatum : 23-06-10
    Leeftijd : 29

    muziek - Pagina 3 Empty Re: muziek

    Bericht van eenhoorn13 28.08.12 16:25

    @Riku: Ik luister voornamelijk naar Yuya Matsushita, Nana Mizuki en ON/OFF. Er zijn ook japanse liedjes die in anime's voorkomen en waarvan ik de artiesten naam niet zo gauw uit mijn hoofd weet. En daarvan zijn er te veel om op te noemen. muziek - Pagina 3 1705753984
    Riku
    Riku
    Moderator


    Aantal berichten : 452
    Registratiedatum : 05-11-09
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Jigoku

    muziek - Pagina 3 Empty Re: muziek

    Bericht van Riku 28.08.12 20:58

    Matsushita Yuya en ON/OFF ken ik. ^-^ (Van ON/OFF heb ik zelfs een aantal CD's gekocht) ...dus je hebt Kuroshitsuji/Black butler en Vampire Knight gezien? xD "Bird" is nog steeds m'n favorite nummer van Matsushita Yuya, en van ON/OFF is het waarschijnlijk "White Feathers"...

    Van Nana Mizuki heb ik nog niet van gehoord, waarvan is zij bekend?

    Het is inderdaad onbegonnen werk om alle namen van alle artiesten van anime die je hebt gezien te onthouden... dat geef ik zelf ook nogal snel op, behalve als ik meerdere nummers van de artiest echt goed vindt.
    eenhoorn13
    eenhoorn13
    Ontdekker


    Aantal berichten : 7
    Registratiedatum : 23-06-10
    Leeftijd : 29

    muziek - Pagina 3 Empty Re: muziek

    Bericht van eenhoorn13 28.08.12 21:15

    Ja, ik heb inderdaad Kuroshitsuji en Vampire Knight gezien en Kuroshitsuji is mijn favoriete anime. Blij Mijn favoriete nummers van Matsushita Yuya zijn ''Hallucination'' en ''Bird''. Van ON/OFF is mijn favo nummer ''Futatsu no Kodou to Akai Tsumi'' en van Nana Mizuki is mijn favo nummer ''Dancing in the velvet moon''.

    Als je de anime Shugo Chara kent, zingt zij de liedjes van Utau Hoshina en als je de anime Rosario Vampire kent zingt zij de opening songs en de ending songs van beide seizoenen.
    Riku
    Riku
    Moderator


    Aantal berichten : 452
    Registratiedatum : 05-11-09
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Jigoku

    muziek - Pagina 3 Empty Re: muziek

    Bericht van Riku 29.08.12 20:48

    Haha, dacht ik al. Ik ken Yuya zelf eigenlijk meer van de Kurositsuji musicals, dan van de anime. (Ik was echt compleet verbaasd toen bleek dat hij de ending theme van het 2e seizoen zong. Eigenlijk wist ik dat niet, tot ik per toeval zijn stem herkende... het kwam door de uitspraak van z'n Engels...) Kuroshitsuji is niet echt m'n favoriete anime. De anime vindt ik eigenlijk niet zo geweldig, maar de manga is dat zeker wel. ^-^

    Futatsu no kodou to akai tsumi is ook een mooi nummer. Ook één van mijn favorieten.

    Shugo Chara en Rosario Vampire ken ik allebei alleen van naam, ik heb ze verder nooit gezien.
    avatar
    Leentje
    Ontdekker


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 18-06-13

    muziek - Pagina 3 Empty Re: muziek

    Bericht van Leentje 19.09.13 16:55

    Mijn man is DJ, dus muziek genoeg in huis, maar nu niet direct iets waar ik van zeg ja dat is het :)
    Bij mij is het vooral carnavalsmuziek dat er op staat of de Romeo's

    Gesponsorde inhoud


    muziek - Pagina 3 Empty Re: muziek

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu 27.04.24 16:46