Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy

    Amytjeuh
    Amytjeuh
    Minister


    Aantal berichten : 1084
    Registratiedatum : 12-04-12
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : District 4

    Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy Empty Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy

    Bericht van Amytjeuh 12.04.12 17:12

    Hallo allemaal,
    Ik ben Amy, ik ben op dit moment 17 jaar en ik ben geboren op 3 januari 1995 in Jette, Brussel, België. Ik heb twee zussen en een broer en mijn ouders zijn getrouwd en wonen samen met ons in België. Ik zou gek worden zonder vrienden. Ik ben heel trouw aan mijn vrienden en luister en praat graag met ze. Ook zonder schrijven zou ik niet meer kunnen. Ik kan er de hele wereld mee vergeten en even op avontuur gaan... Mijn voornaamste hobby's zijn Dansen, CHIRO, tekenen, muziek en schrijven. Ik vind natuurlijk lezen en andere dingen ook nog heel leuk, maar als ik alles moest beginnen opnoemen Lachen . Als je nog iets wil weten, stuur maar een bericht!! Misschien vertel ik je wel mijn echte naam...

    groetjes
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy Empty Re: Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy

    Bericht van maxime 12.04.12 17:19

    Hoi en welkom op het forum.
    mag ik zo nieuwsgierig zijn en je vragen hoe je op dit forum bent gekomen?
    Amytjeuh
    Amytjeuh
    Minister


    Aantal berichten : 1084
    Registratiedatum : 12-04-12
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : District 4

    Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy Empty Re: Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy

    Bericht van Amytjeuh 12.04.12 17:23

    via je link op Talking Progress.
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy Empty Re: Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy

    Bericht van maxime 12.04.12 17:26

    oke wat leuk
    ik heb maanling even gecontacteerd voor die rpg van back to narnia
    ik ben echt heel blij dat je lid bent

    Gesponsorde inhoud


    Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy Empty Re: Mag ik u even voorstellen aan een nieuw lid? Hier is Amy

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu 06.05.24 20:51