ik was vrijdag kwaad op mijn moeder en nu mag ik als straf niks lekkers nemen vanavond maar dat maakt niet uit want dan neem ik morgen wel wat lekkers. Ik mag wel een tas koffie.
mag ik vragen waarom jij net meer komt daar? Begrijp me niet verkeerd ik wil je niet dwingen te komen op het narnia forum maar ik vroeg het me gewoon af.
ik snap dat je het niet zo bedoelt hoor nou ik heb het eigelijk de laatste tijd heel druk met school en ik wil eerst de films kijken voor ik op het forum kom maar dan moet ik eerst tijd maken om die films te bekijken maar ik zal binnenkort even een film kijken zodat ik weet waar iedereen het over heeft oke
ja nu we het over het narnia forum hadden werd ik eigelijk nieuwschierig en dus ben ik even wezen kijken en het is mooi geworden! ik zit nu even wat te posten. hoe heet je daar ook alweer?
dank jeja ik zag je net ik ben daar onder anderen luna carter en sasha moore en dan heb ik nog een naam waarvan de eerste 2 letters am zijn maar de naam weet ik niet meer maar als ik am intik dan verschijnt mijn naam automatisch. ik weet wel dat die naam het Latijnse woord voor vriendschap is.