Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Joost
Lucifer
6 plaatsers

    Hello :3

    avatar
    Lucifer
    Ontdekker


    Aantal berichten : 11
    Registratiedatum : 19-07-12

    Hello :3 Empty Hello :3

    Bericht van Lucifer 19.07.12 20:03

    Halloo mensjes 8D

    Ik kom me even voorstellen ik ben Lucifer. [of course not my real name xD]
    Right now ben ik 16 en ik wordt 17 op 24 April.
    Ik zit op Havo en ben gelukkig over gegaan dus zit ik komend jaar in de 4de ;D
    Na de Havo wil ik naar Singapore gaan om daar te studeren.

    Ik hou van tekenen, lezen [maar doe ik tegenwoordig minder] en muziek luisteren.
    Ik teken op dit moment meer realisme omdat ik het leuk vind en ik leer zo normale proporties te krijgen xD
    Later wil ik concept artist worden, dit is meer met backgrounds, wapens en van alles en nog wat. Hiervoor is een speciale studie in Singapore dus ik moet flink sparen voor de reis en de studie. Al ben ik pas van plan om te gaan rond mijn 21ste want dan mag ik tenminste werken terwijl ik in Singapore ben x')
    Ik lees van alles en nog wat behalve horror. Ik hou echt totaal niet van zulke dingen.
    1. Omdat het ranzig is.
    2. Vaak is horror alleen het afslachten van mensen/dieren or whatever.. Goede horror kan ik opzich wel waarderen.
    3. Het is freakin' creepy D8

    Qua muziek..

    Tja ik ben heel erg van de Anime en manga dus ik luister vooral japanse muziek.
    Openings van anime's [alleen de goede] en OST's. Ik ben ook een fan geworden van SHINee een koreaanse groep die ontzettend goed kan dansen en zingen tegelijkertijd! Dus ja die hebben mijn respect wel xD
    Over het algemeen vind ik het ook mooiere muziek dan de hiphop en dinges die we tegenwoordig horen. Het is niet perse slecht ik wordt alleen gek als ik het de hele tijd hoor dreunen door m'n Ipod of PSP x.x

    Ik heb heel veel anime's gezien en ik lees ook behoorlijk wat manga.
    Ik ben een Yaoi fan, mensen die anime of manga lezen snappen misschien wat ik bedoel xD
    Kort uitgelegd is het Boy's love, ik weet niet ik ben gewoon verslaafd eraan en sommige verhalen zijn behoorlijk diep ^^

    Ik schrijf ook maar de laatste tijd ligt mijn focus point op het tekenen. Al maak ik steeds koprte verhaaltjes in me hoofd ik schrijf het de laatste tijd niet meer op. Het is nog steeds een doel van me om een keer een verhaal af te schrijven dat zeker 8 hoofdstukken lang is :')

    Nou dit wordt een beetje lang. Voor vragen kan je me altijd pmen of gewoon hier een comment neergooien.

    P.S: Ik RPG ook vooral engelse maar ook wel in de Nederlandse, engels spreekt me gewoon meer aan :)
    Joost
    Joost
    Dorpsbewoner


    Aantal berichten : 222
    Registratiedatum : 10-02-11
    Leeftijd : 32

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van Joost 19.07.12 20:06

    Welkom op het forum!
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van maxime 20.07.12 8:35

    Welkom op het forum Lucifer;

    Riku is ook fan van alles wat japans is.
    Riku
    Riku
    Moderator


    Aantal berichten : 452
    Registratiedatum : 05-11-09
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Jigoku

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van Riku 20.07.12 11:24

    Hi, zoals maxime al zei, hier is nog een Anime/Manga/Japan fan. ^-^

    Tegenwoordig kijk ik niet zo veel anime meer, ik kijk voornamelijk Japanse TV (drama) series. Ook manga lezen is wat minder dan voorheen. Komt voornamelijk omdat ik het liefst een papieren kopie in mijn handen heb, en ik heb niet zo veel geld te besteden de laatste tijd.

    Verder luister ik ook voornamelijk Japanse muziek van verschillende (in het Westen waarschijnlijk vrij onbekende) artiesten. En tegenwoordig ook één Koreaanse groep. (ZE:A)

    En YAOI... ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben zelf niet zo van de Yaoi, maar een beetje shonen ai kan ik wel waarderen. (Mijn complete bachelorscriptie onderzoek voor de universiteit ging praktisch over Boys' love... ^-^ Ook een paper die ik pas geleden nog heb geschreven stond er niet helemaal los van... en dat kan allemaal, want ik studeer Japans aan de universiteit... naja, als het een beetje meezit ben ik binnen twee maanden afgestudeerd)

    In ieder geval, welke manga/anime zijn je favoriet? Van welke anime luister je de muziek?
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van maxime 20.07.12 11:50

    ben je dan al afgestudeerd riku?

    Ben jaloers
    Riku
    Riku
    Moderator


    Aantal berichten : 452
    Registratiedatum : 05-11-09
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Jigoku

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van Riku 20.07.12 14:03

    @maxime: officieel ben ik nog niet afgestudeerd, maar ik heb wel alle vakken behaald die ik moet hebben. Alles moet nu alleen nog verwerkt worden.
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van maxime 20.07.12 14:06

    a oke ik ga nog heel lang naar school
    Merel
    Merel
    Burgemeester


    Aantal berichten : 511
    Registratiedatum : 16-08-10
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nijmegen

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van Merel 20.07.12 22:47

    Waarom de nickname Lucifer?
    Is dat omdat je van vuur houd of heeft het eerder te zien met de demon lucifer (beter gekend als Satan of de duivel)?

    Oja, welkom trouwens! ;)
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van maxime 21.07.12 7:37

    ken ik niet
    avatar
    Lucifer
    Ontdekker


    Aantal berichten : 11
    Registratiedatum : 19-07-12

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van Lucifer 21.07.12 16:05

    Riku schreef:Hi, zoals maxime al zei, hier is nog een Anime/Manga/Japan fan. ^-^

    Tegenwoordig kijk ik niet zo veel anime meer, ik kijk voornamelijk Japanse TV (drama) series. Ook manga lezen is wat minder dan voorheen. Komt voornamelijk omdat ik het liefst een papieren kopie in mijn handen heb, en ik heb niet zo veel geld te besteden de laatste tijd.

    Verder luister ik ook voornamelijk Japanse muziek van verschillende (in het Westen waarschijnlijk vrij onbekende) artiesten. En tegenwoordig ook één Koreaanse groep. (ZE:A)

    En YAOI... ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben zelf niet zo van de Yaoi, maar een beetje shonen ai kan ik wel waarderen. (Mijn complete bachelorscriptie onderzoek voor de universiteit ging praktisch over Boys' love... ^-^ Ook een paper die ik pas geleden nog heb geschreven stond er niet helemaal los van... en dat kan allemaal, want ik studeer Japans aan de universiteit... naja, als het een beetje meezit ben ik binnen twee maanden afgestudeerd)

    In ieder geval, welke manga/anime zijn je favoriet? Van welke anime luister je de muziek?

    Ik kijk soms drama's maar ik weet nog niet echt goeie dus ik kies random dingetjes uit xD
    Van muziek vooral NND, vocaloid en dan volg ik soms random artiesten als ze echt heel goed zijn :3
    Mocht je verder nog aanradingen hebben stuur ze op Blij

    Tja ik vind het gewoon leuk om te lezen, Yaoi en shonen ai. Maar het is soms wel lastig om nieuwe te vinden aangezien ik al heel wat gelezen heb xD
    Super stoer dat je Japans studeerd O.o Wat leer je allemaal?

    Mijn favoriete manga en anime is toch wel Death Note. <3
    Zo'n goed plot en goede art dus dat is wel een van mijn toppers. Voor de rest vind ik Skip Beat en Acid Town zijn ook erg goed :)
    Kuroshitsuji is ook een favoriet maar het duurt zo lang bij de manga voor een update xD.
    Voor anime muziek luister ik die van Kuroshitsuji, Elfen Lied, sommige van Bleach and op youtube is er kanaal MarK1Ira doe allemaal supere gave OST's post Blij
    avatar
    Lucifer
    Ontdekker


    Aantal berichten : 11
    Registratiedatum : 19-07-12

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van Lucifer 21.07.12 16:06

    Sirhena Vlaslink schreef:Waarom de nickname Lucifer?
    Is dat omdat je van vuur houd of heeft het eerder te zien met de demon lucifer (beter gekend als Satan of de duivel)?

    Oja, welkom trouwens! ;)
    Makkelijk te onthouden, het is de titel van mijn favoriete liedje van SHInee, het is gewoon een leuke naam en het is een gebruikersnaam van mij in WS :)

    Edit Sirhena: Dubbelposten is verboden. Je kunt meerdere quotes in 1 bericht zetten of je kunt ook @ gebruiken om aan te duiden dat wat er daarna volgt voor die ene persoon bedoelt is. Klein voorbeeldje: @Lucifer: snap je het een beetje?
    Dus gelieve hier de volgende keer aan te denken.
    DarrenC
    DarrenC
    Ontdekker


    Aantal berichten : 38
    Registratiedatum : 16-07-12
    Leeftijd : 35

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van DarrenC 22.07.12 18:38

    Beetje laat, maar toch nog welkom xD
    Riku
    Riku
    Moderator


    Aantal berichten : 452
    Registratiedatum : 05-11-09
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Jigoku

    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van Riku 24.07.12 15:57

    @Lucifer:
    Ik kies de drama's meestal ook gewoon random uit, maar meestal helpt het wel mee als ik een acteur ofzo ken. M'n random aanraders: "Hana Kimi" (ik ben alleen bekend met de originele versie, niet de nieuwe uit 2011), "Asuko March", "Here is Greenwood", "Hotaru no Hikari" (zowel seizoen 1 als 2), "Ikemen desu ne", "Koizora", "Ouran High School Host Club" (De drama is brilliant!), "Tumbling", "Ima, ai ni yukimasu", "Marumo no okite" en "Yankee-kun to Megane-chan". Ze zijn allemaal met Engelse ondertiteling te vinden als je een beetje zoekt.

    Ik ben niet bekend met NDD. (eerlijke gezegd heb ik er nog nooit van gehoord...)
    Vocaloid ken ik wel (Ik ben een vocaloid cosplayer... Kagamine Rin...), maar ik heb me nooit echt erin verdiept en heb geen liedjes die zo geweldig zijn dat ze op m'n iPod terecht zijn gekomen. (De cosplay is ook voornamelijk omdat een aantal vrienden gevraagd hebben om mee te doen in een groep)
    Een aantal van mijn favoriete Japanse artiesten: Furukawa Yuuta, Sasaki Yoshihide, 3peace☆lovers, Lambsey, ON/OFF, Cocoa Otoko, RUN&GUN... ^-^

    Ja, het is niet altijd even makkelijk om nieuwe Yaoi te vinden. Ik denk dat je daarvoor ook vooral bent aangewezen op alle Doujinshi. Helaas wordt er daarvan niet zo heel veel vertaald naar het Engels.

    Als je Japans studeert leer je in eerste instantie de taal (lezen, schrijven, spreken), maar ook geschiedenis, cultuur, etc. Vanaf het 2e jaar ga je meer focussen. (Mijn focus lag op sociologie, antropologie, gender & seksualiteit, en een klein beetje kunst... maar dat was voornamelijk omdat het een super makkelijk vak was...) Uiteindelijk denk ik dat ik echt alleen de taal een beetje heb geleerd, de rest is alweer behoorlijk weggezakt. >_<"

    Ah, mijn favoriet is ook Death Note! Het is toch zeker wel de beste manga die ik heb gelezen. Al moet ik zeggen dat Liar Game ook dicht in de buurt komt. En Kuroshitsuji! (Yeey, ik ben ook een kuro-cosplayer) Die is ook gaaf, maar jammer dat de releases inderdaad niet zo snel gaan. Daarom denk ik maar dat ik de manga het komende half jaar even negeer, dan heb ik daarna weer iets om te lezen.

    Haha, lang berichtje...

    Gesponsorde inhoud


    Hello :3 Empty Re: Hello :3

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu 06.05.24 11:09