Ik ben momenteel weer thuis vanmorgen de hond van me partner die bij zijn moeder woont uitgelaten en even met de kat geknuffeld echt een koffiemelk gek. xD En nu hebben we nog een hond van me partner die woont bij zijn zus maar die blijft een dagje logeren bij ons dus die loopt de hele tijd om me heen. Het is vreselijk warm hier dus heb een ventilator en een airco aan gezet om het wat aangenamer te maken voor hem. Misschien straks even lekker wandelen als me partner terug is van A'dam.
Terug van kamp, maar alles lijkt nog chaotischer dan eerst te verlopen. Het feit dat ik nog steeds geen werk heb, maakt me gek en aan de andere kant wil ik zo goed mogelijk genieten van al mijn vrije dagen. Dat is best wel erg dubbel en dat frustreert me wel. Zelf ben ik eigenlijk blij dat ik geen familie heb zitten op fora waar ik lid van ben.
1) iedereen van mijn familie haat forums 2) ze zouden me toch uitlachen met wat ik post in rpg's 3) ze interesseren zich niet in mij, dus waarom zouden ze zich dan interesseren in de fora waar ik lid van ben...
@Sirhena, ik weet wat je voelt ik zit zelf ook thuis probeer ook het beste ervan te maken. En over fora tja ieder zijn ding de een heeft er lol aan en kan op fora zijn/haar ei kwijt of de andere vind het helemaal niks.
Ik ben nu tussendoor op fora aan het kijken en tv aan het kijken.
Ik ben naar de derde film van pirates of the caribbean aan het kijken en tussendoor hier wat posten. Maar ik denk dat ik mijn pc straks volledig ga afsluiten.