Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Blood Love And Tears

    SuicideHotline
    SuicideHotline
    Ontdekker


    Aantal berichten : 41
    Registratiedatum : 16-08-12
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : I'm burning in hell

    Blood Love And Tears Empty Blood Love And Tears

    Bericht van SuicideHotline 16.08.12 22:44

    Volgens mij reden we richting de zee, niet dat mij zoveel uitmaakte waar we heen gingen. We gingen jagen dat was het belangrijkste. Ik had vreselijk veel dorst. Naast me zat Shanice 1 van de weinige vampiers die ik wel kon vertrouwen. Net als ik was Shanice haar ouders ook kwijt geraakt… nou ja.. ze was ze gewoon verloren en werd gevonden door iemand die haar naar ons bracht. Mijn ouders daarentegen waren dood, vermoord door mij. Als ik erover nadenk schaam ik me weer. Ik was 4 een klein meisje dat haar ouders vermoord… dat was de enige keer dat ik de krantenkop haalde.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Mariah Hykaru is een 14 jaar oude vampier die samen met haar beste vriendin Shanice en haar vrienden de pijn en moeite trotseert die hun moeilijke leven met zich mee brengt. Op 4 jarige leeftijd heeft Mariah alles verloren wat haar dierbaar was. Haar ouders heeft ze vermoord en haar broertje Timothy is verdwenen. Het jonge meisje is naar een speciaal weeshuis gebracht voor vampiers. Daar leerde ze Kaylee, Shanice en Elien kennen. Maar vooral de jonge en zeer knappe Justin. Samen vormen ze een hegte vriendengroep die niet stuk kan blijken te gaan. Tot het hoofd van het weeshuis met een vreselijk bericht komt.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Hoofdstuk 1:

    Hoofdstuk 2:

    Hoofdstuk 3:

    Hoofdstuk 4:

    Hoofdstuk 5:

    Hoofdstuk 6:

    Hoofdstuk 7:


    hoofdstuk 8:


    Even voor de duidelijkheid ik ga hier wss niet mee verder. Maar wou het toch openbaar stellen. Wie mn verhaal wil lezen waar ik wel mee bezig ga zeg het en ik upload die.
    Oktobertje
    Oktobertje
    Ontdekker


    Aantal berichten : 67
    Registratiedatum : 22-05-11

    Blood Love And Tears Empty Re: Blood Love And Tears

    Bericht van Oktobertje 29.12.13 22:48

    wauww 
    Dat is veeel weerk hoor
    er is hele leuke stripboek en heet Doubt van ; Yoshiki Tonoogia

    en het horror strip boek echt leuk.
    je moet echt keer lezen.

      Het is nu 27.04.24 13:09