Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Char

    StoningChar
    StoningChar
    Ontdekker


    Aantal berichten : 4
    Registratiedatum : 22-03-13

    Char Empty Char

    Bericht van StoningChar 22.03.13 22:37

    Well, hello my friends. :3
    Ik ben Charlotte, ook wel Char genoemd door enkele personen. Ik ben 14 jaartjes jong, en wordt in augustus 15 jaar. Ik ben een Nederlander, maar woon het grootste deel van mijn leven al in België, dus basicly ben ik gewoon een Belg.

    Op school doe ik een TSO richting, iets wat et vergelijken is met HAVO plus, tenminste, dat zeggen mijn ouders, die zowel het Belgische en het Nederlandse onderwijs kennen, dus het zal wel kloppen denk ik. Moest ik beter kunnen leren en stuff had ikd e ASO misschien kunnen doen, iets wat met Gymnasium (?) te vergelijken is. Maar ik ben nogal een lamstraal op dat gebied en heb nooit echt geleerd hoe ik moet leren Later ben ik van plan een internationale opleiding te doen, in Nederland. Simpelweh vanwege het feit dat ik zeer geïnteresseerd ben in andere culturen, en me niet wil beperken. Aangezien ik in een internationale opleiding ook genoeg in contact zal komen met mensen die niet uit België of Nederland komen, is dat perfect voor mij. Wat ik precies wil doen weet ik echter nog niet.

    Maar genoeg over school, nu wat dingen die heel misschien wat interessanter zijn. Qua karakter ben ik te omschrijven als een beetje gek als je me kent, maar dat is meestal gewoon grappig. Ook heb ik iets met droge humor. Verder kan ik, ondanks dat ik best een aardig persoon ben, best bitchy zijn. Dit gebeurt echter alleen bij mensen die ik niet moet, en de meeste mensen vind ik erg aardig. Voor de rest ben ik een beetje rommelig en chaotisch, maar toch wil ik alles geordend hebben, en als ik iets doe, dan wil ik het ook goed doen, een echte perfectionist dus.
    Ik hou van paardrijden, en zoals de meeste mensen hou ik ook van muziek. Ik zing krijs dan ook vaak genoeg mee met liedjes, tot grote irritatie aan mijn ouders, die mijn hemelse, *kuch kuch* stem niet altijd waarderen. Om weer even op het paardrijden terug te komen, ik heb 5 verzorgpaarden. Wel allemaal bij dezelfde eigenaar, het gaat hier om 1 haflinger, genaamd Sophia, een echte knuffelaar, maar als ze zin heeft om te rijden dan is ze de onrust zelve, ook maken we af en toe koetsritjes met haar. Dan zijn er nog twee tinkers, Shelta en Tartan, meestal trekken ze de koets, maar soms gaan ze ook mee het bos in, of rijden we met ze in de bak. Foxfire is er ook nog, een kruising tussen een tinker en nog een kruising, hij heeft een bruine vacht enz warte manen en staart. Op het eerste zich lijkt hij niets terk, maar hij heeft genoeg spieren door het oefenen. We zijn nog met hem bezig, maar hij laat al heel veel toe, zo kan je hem bijan perfect zadelen en laat die iedereen makkelijk toe op zijn rug, er moet alleen nog aan zijn tempo en zo gewerkt worden. Hij doet het ook al vrij goed voor de koets. Uiteindelijk is er ook nog Mister, een jaarling, fries gekruist met boerenpaard. Hij is een echte deugniet, maar luistert ook heel goed.

    Ik heb ook een hondje, Bentley. Hij is een Boston Terrier, en echt een schatje. Ondanks dat hij de helft van de tijd slaapt is hij een heel leuk hondje. Hij is speels, en enthousiast om je te zien. Normaal houd hij niet van knuffelen, maar in de avond wilt hij altijd zo dicht mogelijk bij iemand liggen Het liefst bij mij, of mijn mama op schoot.

    Voor de rest heb ik niet meer veel te vertellen, dus als je iets wilt weten, vraag het gerust, ik bijt hard, maar niet te hard. :3
    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Char Empty Re: Char

    Bericht van maxime 23.03.13 10:12

    hallo en welkom op daily talk

    mag ik zo nieuwsierig zijn en vragen van welk forum je vandaan komt?

    Ik heb een vermoede maar ik weet uiteraard niet of het klopt
    Merel
    Merel
    Burgemeester


    Aantal berichten : 511
    Registratiedatum : 16-08-10
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nijmegen

    Char Empty Re: Char

    Bericht van Merel 23.03.13 11:10

    Haflingers zijn wel makkelijk om op te rijden. Ze zijn zodanig breed dat je er gewoon niet af kunt vallen :p
    Ikzelf ben belg, maar ik kan je vertellen dat TSO ongeveer hetzelfde is als Havo, maar afhankelijk van je exacte richting kan het ook naar Vwo neigen. Ik heb Techniek Wetenschappen gedaan in het middelbaar en dat valt bij ons onder TSO, maar eigenlijk is het een ASO richting, dus is het eigenlijk een Vwo richting. Vwo kun je volgen in zowel gymnasium als atheneum scholen, het verschil tussen die twee lag denk ik in de talen.
    StoningChar
    StoningChar
    Ontdekker


    Aantal berichten : 4
    Registratiedatum : 22-03-13

    Char Empty Re: Char

    Bericht van StoningChar 23.03.13 11:36

    Maxime >> Dankje, ik heb dit forum gezien op DH, maar zit ook op Disturbia en SSA.

    Sirhena Vlaslink >> Nou, dat ze echt makkelijk zijn om op te rijden zou ik niet zo snel zeggen. Ze zijn sterk en kunnen wel eens erg temperamentvol zijn, Sophia zeker, want ze heeft ook arabier in zich zitten. En ej kunt er zeker wel van af vallen, juist omdat het bij een breder paard soms moeilijker is om je benen aan te sluiten. :p EZonder zadel is dan wel makkelijker, dat doe ik zo nu en dan wel eens, meestal is ze heel energiek en gaat ze makkelijk in galop, zit echt heerlijk. :3

    maxime
    maxime
    Beheerder


    Aantal berichten : 4651
    Registratiedatum : 04-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : almelo

    Char Empty Re: Char

    Bericht van maxime 23.03.13 14:17

    oke ik vind het echt heel leuk dat je er bent.

    Gesponsorde inhoud


    Char Empty Re: Char

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu 06.05.24 12:39